CCOO del Hábitat | 28 mayo 2026.

CCOO de l'Hàbitat del País Valencià aconseguix per primera vegada representació en SICOR Seguridad El Corte Inglés

    El compromís de la plantilla obri una nova etapa de representació sindical

    21/05/2026.
    CCOO de l'Hàbitat del País Valencià aconseguix per primera vegada representació en SICOR Seguridad El Corte Inglés

    CCOO de l'Hàbitat del País Valencià aconseguix per primera vegada representació en SICOR Seguridad El Corte Inglés

    Després de molts anys sense poder conformar una candidatura completa, CCOO de l'Hàbitat del País Valencià ha aconseguit un avanç històric en SICOR Seguridad El Corte Inglés S.L., en obtindre per primera vegada representació en el Comité d’Empresa.

    En el recent procés electoral sindical, la candidatura de CCOO ha estat encapçalada per dos companys compromesos amb la plantilla, que han destacat per la seua capacitat d’escolta, proximitat i enteniment de les necessitats laborals dels treballadors i treballadores. La seua implicació ha sigut clau per a construir una candidatura sòlida, cohesionada i representativa, cosa que fins ara no havia sigut possible en l’empresa.

    Gràcies a este treball col·lectiu, CCOO de l'Hàbitat del País Valencià ha aconseguit dos delegats en el nou Comité d’Empresa, marcant un abans i un després en la presència sindical dins de SICOR Seguridad.

    Des de l’organització sindical es vol traslladar el reconeixement i suport a estos dos professionals de la seguretat privada en esta nova etapa. CCOO confia que, a través del diàleg, la negociació col·lectiva i el treball constant, es puguen assolir avanços significatius en la millora de les condicions laborals de tota la plantilla.