CCOO del Hábitat | 19 junio 2025.

L'assemblea de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià ratifica el preacord del conveni col·lectiu del taulell per a 2025

    El suport majoritari dels comités, delegats i delegades dona llum verda a la firma definitiva del text i activa el dret al cobrament retroactiu de l'increment salarial del 3%

    02/06/2025.
    L'assemblea de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià ratifica el preacord del conveni col·lectiu del taulell per a 2025

    L'assemblea de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià ratifica el preacord del conveni col·lectiu del taulell per a 2025

    En l'assemblea celebrada a Castelló, una àmplia majoria dels comités d'empresa, delegats i delegades de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià van aprovar el preacord del conveni col·lectiu del sector del taulell per a 2025, aconseguit dimecres passat en la taula negociadora amb la patronal ASCER.

    Esta ratificació col·lectiva suposa un pas clau per a la firma formal del conveni, que es durà a terme en els pròxims dies. Tal com va informar Jordi Riera, secretari general de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià en Comarques del Nord i portaveu sindical en la negociació, "amb la firma s'activarà el dret al cobrament amb efecte retroactiu de l'increment salarial del 3% per a enguany".

    Riera va destacar que este acord és el resultat directe de la mobilització sostinguda, de l'esforç de l'afiliació i del treball en equip: "Hem aconseguit frenar els retrocessos i posar sobre la taula avanços concrets per a la classe treballadora". A més de l'augment salarial, el conveni incorpora una clàusula de revisió vinculada a l'IPC, l'adequació dels permisos retribuïts a dies laborables efectius i mesures de protecció social, com els protocols LGTBI.

    Des de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià es valora molt positivament este suport democràtic de l'assemblea i es reafirma el compromís de continuar treballant per a aconseguir un conveni plurianual, tal com es va establir en el preacord, amb la represa de les negociacions prevista per a octubre.