CCOO del Hábitat | 16 julio 2024.

CCOO de l'Hàbitat del País Valencià participa en la jornada tècnica de la FLC

13/06/2024.
    CCOO de l'Hàbitat del País Valencià participa en la jornada tècnica de la FLC

Este matí, en els locals de la Fundació Laboral de la Construcció (FLC), s'ha realitzat una Jornada Tècnica sobre "Responsabilitats i competències professionals de les persones intervinents en la gestió de la Prevenció de Riscos Laborals (PRL) en les obres de construcció".

En la mateixa ha participat l'estructura de CCOO de l'Hàbitat del País Valenciá i Cristina Solera, responsable de Salut Laboral i Formació de la federació, que ha donat la benvinguda juntament amb María José Juan-Senabre, Francisco Zamora i Juan José Escrig.

La jornada ha tocat temes com els productes i servicis de la FLC relacionats a la PRL, les competències professionals en les persones tècniques, emfatitzant en la formació contínua.

També s'ha parlat sobre el recurs preventiu i les responsabilitats que l'empresa designa i el paper del coordinador de seguretat i salut en les fases del projecte i la seua execució, figures preventives en les obres de Construcció i comunicació i presa de decisió per a la persona tècnica de prevenció de riscos laborals.

Cristina Solera ha comentat que ha sigut una jornada interessant i fructífera per a continuar lluitant contra la sinistralitat laboral en el sector de la construcció, un objectiu clau de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià.