CCOO del Hábitat | 16 julio 2024.

L'assemblea de fusta acorda propostes per a traslladar a la patronal en la negociació del Conveni

Delegats i delegades del sector han sigut convocats per CCOO de l'Hàbitat del País Valencià per a conéixer la situació actual del Conveni autonòmic i prendre decisions sobre aquest tema

13/05/2024.
    L'assemblea de Fusta acorda propostes per a traslladar a la patronal en la negociació del conveni

Aquest matí s'ha realitzat una assemblea general del sector de la Fusta, a la qual han assistit delegats i delegades del sector tant de manera presencial com per videoconferència.

Han format part de la taula: Cristina Solera i Jaime Martínez, membres de la Comissió Executiva de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià; i Rafael Peiró, Miguel Ángel Escobar i Miguel Ángel Mira, membres de la Comissió Negociadora del Conveni Sectorial.

Rafa Peiró, ha comentat que en l'assemblea s'ha informat de l'estat de la negociació en aquest moment, s'han debatut les propostes i es traslladaran aquestes en la pròxima reunió de la Comissió Negociadora per part dels representants de CCOO, esperant que hi haja un punt d'inflexió en la negociació del Conveni de fusta.

També s'ha impulsat la campanya contra l'estrés tèrmic, comentant els passos a seguir per al control i la prevenció dels riscos derivats de les altes temperatures, i s'han resolt dubtes sobre els permisos de corresponsabilitat i la importància d'una bona negociació dels plans d'igualtat.