CCOO del Hábitat | 27 abril 2024.

Seguiment massiu de la Vaga de treballadors i treballadores del Taulell a Castelló

Després de la concentració del dia 27, enfront de CEVISAMA i la posterior reunió amb la patronal ASCER a la vesprada, la vaga convocada per al dia 28 ha sigut secundada massivament pels treballadors i treballadores, reforçant els plantejaments exigits per CCOO en la taula de negociació. Necessitem continuar el divendres 1 de març amb el major seguiment de protesta per al desbloqueig de la negociació del conveni

29/02/2024.

Jordi Riera, portaveu de la Comissió Negociadora per part de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià comenta que els treballadors i les treballadores del sector del taulell que estaven convocats a secundar la vaga a partir de les 6 del matí, tant en els seus centres de treball com en els piquets informatius que s'han organitzat en punts concrets de cada població o polígon industrial de la província de Castelló, han donat un seguiment majoritari a esta, amb un 80% de les persones convocades exercint el seu dret de vaga.

Ens sentim plenament reforçats en els nostres plantejaments sindicals.

Des de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià seguirem amb les mesures de pressió el divendres 1 de març i fins que ASCER entenga que no podem continuar perdent poder adquisitiu conveni rere conveni, explica.

El representant de CCOO emfatitza que “ara és el moment d'augmentar la pressió, per a moure la negociació” i que sens dubte caldrà reprendre en algun moment i aconseguir millorar les condicions de treball del sector, els increments salarials d'un 4%, 3% i 3% per als anys 2023, 2024 i 2025 més 1% de revisió salarial en funció de l'IPC, així com reduir la jornada, pactar coeficients reductors per a la jubilació, accés a la jubilació parcial, millores en matèria de salut laboral, principalment per la sílice, torns, conciliació familiar i social.