CCOO del Hábitat | 28 abril 2024.

Taller formatiu per a treballadores de la llar

Al taller, que s'impartirà en la c/ Serrans núm. 13 a València, poden assistir totes aquelles persones interessades, afiliades o no afiliades, prèvia inscripció

14/02/2024.
    Taller formatiu per a treballadores de la llar

Dissabte que ve 17 de febrer, a les 16:30 hores, en la sala d'actes del Centre sindical Primer de maig, en la c/ Serrans, 13, valència, està prevista una acció formativa gratuïta sobre drets laborals bàsics, dirigida a les treballadores de la llar, a la qual poden assistir totes aquelles persones interessades, afiliades o no afiliades, prèvia inscripció.

Esta activitat està emmarcada dins del Pacte per l'Ocupació de la Ciutat de València i es realitza de manera transversal amb la federació de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià i la Secretaria d'Ocupació i Política Institucional de CCOO País Valencià.

En el taller es proporcionarà informació pràctica sobre aspectes essencials en el marc laboral, com la jornada de treball, les vacacions, el salari, la protecció per desocupació, etc.

La informació actualitzada sobre la prestació per desocupació és d'especial rellevància perquè recentment s'ha obert la possibilitat de rebre-la per al col·lectiu de treballadores de la llar, una històrica reivindicació sindical de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià.