CCOO del Hábitat | 28 abril 2024.

Reunió de la Comissió Negociadora del Conveni de la Construcció de la Província de València

CCOO de l'Hàbitat del País Valencià presentarà propostes el pròxim 16 de gener en la taula de negociació del Conveni i les taules salarials del 2024

11/01/2024.

Dimarts que ve 16 de gener se celebrarà una reunió entre els sindicats més representatius del sector i la patronal a fi d'acordar les taules salarials del 2024 i l'aportació al pla de pensions, comenta Cristina Solera, responsable de CCOO de l'Hàbitat del País Valenciá del sector a València.

A més s'iniciaran les negociacions del Conveni Col·lectiu de Construcció i Obres Públiques de la Província de València.

Solera explica que “l'objectiu amb l'obertura d'esta taula és continuar millorant, a través de la negociació col·lectiva, les condicions tant econòmiques com sociolaborals del sector” i que s'està elaborant des de la Comissió Negociadora de CCOO de l'Hàbitat del País Valenciá una bateria de propostes que s'han basat en les recollides en les nostres taules de treball i assemblees.