CCOO del Hábitat | 28 abril 2024.

Concentración do persoal de Urbaser en Santiago diante da empresa para esixir o cumprimento do convenio

A protesta terá lugar hoxe venres ás 12:30, diante das instalacións do polígono do Tambre

14/04/2023.

O persoal de Urbaser en Santiago de Compostela, co apoio dos sindicatos CCOO do Hábitat de Galicia e CIG, convoca unha concentración para esixir o cumprimento do convenio e a mellora das condicións de traballo.

A protesta terá lugar hoxe venres, 14 de abril, ás 12:30 horas fronte á delegación de contrátaa na capital de Galicia (Vía Edison nº 48, no polígono do Tambre).

Desde a sección sindical de CCOO do Hábitat de Galicia sinalan que hai aspectos do convenio colectivo que non se están cumprindo, como o referente á bolsa de traballo ou á consideración dos días 24 e 31 de decembro como días non laborables.

Tamén denuncian a deterioración das condicións de traballo pola falta de persoal, así como á necesidade de operar con maquinaria equipos «moi vellos». Neste punto, sinalan que recentemente se trouxeron a Santiago algúns equipamentos con moitos quilómetros, procedentes doutras delegacións «e que foron repintados para a foto».