CCOO del Hábitat | 19 abril 2024.

Eleccions sindicals en MED Seguretat

Tres dones vigilants de seguretat de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià integraran el Comité de MED Seguretat

28/12/2022.
    Eleccions sindicals en MED Seguretat

CCOO del Hàbitat del País Valencià aconsegueix ser el més votat de 4 sindicats participants en el procés i posa en valor haver aconseguit integrar en el Comité d'Empresa de 9 membres a 3 dones que encapçalaven la llista de CCOO.

En el procés d'eleccions sindicals en l'empresa MED Seguretat de València celebrat el passat 21 de desembre, la candidatura de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià ha aconseguit ser el sindicat més votat.

Gràcies a la bona faena realitzada i la intensa participació dels nostres quadres sindicals en la campanya electoral, així com l'acció sindical constant i responsable de la representació sindical durant aquests quatre anys, sent el suport i referent per a les persones treballadores del sector, s'ha aconseguit guanyar terreny.

La votació ha comptat amb gran participació de les treballadores i els treballadors dels centres de treball, i el suport mostrat per la plantilla a la candidatura avalada per CCOO, encapçalada per 3 dones companyes vigilants de seguretat, fa visible la confiança que els treballadors i les treballadores d'aquesta empresa aboquen sobre la nostra organització.

Des de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià volem posar en valor l'obtenció d'aquest resultat i agrair la bona faena realitzada a les companyes i els companys que han integrat les llistes de Comissions Obreres en aquest procés.