CCOO del Hábitat | 28 marzo 2024.

III Consell de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià

En la seu de la Fundació Laboral de la Construcció a Bétera, València s'han reunit els membres del màxim òrgan de direcció de la federació

02/12/2022.
    III Consell de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià

L'1 de desembre es va celebrar la reunió del Consell de CCOO l’*Hàbitat de País Valencià, en la seu de la Fundació Laboral de la Construcció a Bétera amb la presència de Daniel Barragán, secretari general de CCOO Hàbitat i Ana García, secretària general de CCOO de País Valencià, els qui han dedicat unes paraules als 45 membres convocats i als convidats i convidades.

Josep Albors, secretari general de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià ha presentat el seu informe general en el qual ha volgut recalcar que l'actual crisi, amb l'augment del cost de l'energia, a part d'afectar directament els treballadors i treballadores en l'augment del cost de vida, afecta també d'una forma indirecta a la qualitat de les ocupacions, pel fet que la patronal es nega, tant de manera general com sectorial, a pactar clàusules de revisió salarial, tan necessàries en aquestes situacions per a perdre el menor poder adquisitiu possible en els convenis col·lectius.

A més de donar un breu repàs a la conjuntura política actual, Albors, va detallar els resultats actuals en Eleccions Sindicals que representen una diferència més 304 delegats i delegades respecte al següent sindicat, i aquests bons resultats es deuen indubtablement i innegablement a l'esforç i la bona faena col·lectiva de l'actiu sindical i sobretot a la confiança que el conjunt de treballadores i treballadors depositen en CCOO de l'Hàbitat del País *Valencià, procés electoral a procés electoral.

Respecte a l'afiliació hi ha una xicoteta diferència, però en definitiva diferència en negatiu, la qual cosa produeix un empitjorament progressiu, mes a mes en l'afiliació, i és una tònica que persisteix de manera contínua.

També s'ha informat sobre els treballs realitzats en acció sindical i negociació col·lectiva, salut laboral i formació, igualtat i comunicació.

A més, s'ha presentat el pressupost per a l'any 2023 i s'ha aprovat per unanimitat.

Així mateix, ha volgut agrair l'esforç de cada companya i company de l'actiu sindical de la federació, “Per totes aqueixes xicotetes coses que totes i tots anem fent dia a dia, en virtut d'aconseguir una societat més justa, més igualitària i amb més drets. Un esforç que en la majoria d'ocasions no és reconegut, a vegades més aviat al contrari, però podeu estar orgullosos del vostre treball, d'aqueix esforç diari, de ser de Comissions Obreres, perquè fins i tot tenint les nostres deficiències i els nostres errors, sense aquest Sindicat aquest país seria molt pitjor del que és.” va finalitzar Albors.