CCOO del Hábitat | 29 marzo 2024.

Informació per a Treballadores de la Llar sobre prestació i subsidi de desocupació 2022

21/11/2022.

La nova llei 16/2022 per a les millores de les condicions laborals de les treballadores de la llar, en la qual CCOO ha participat activament amb reivindicacions històriques, propostes, mobilitzacions, campanyes i diàleg amb la ministra de Treball, fa possible que aquest col·lectiu puga cotitzar per a aconseguir el dret a la prestació i el subsidi per desocupació.

Per això, s'ha elaborat des de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià i la Secretaria d'Ocupació i Política Institucional de Comissions Obreres del País Valencià aquesta guia resumeixen sobre aquests drets tan importants per a les persones treballadores.

En ella es poden trobar des dels requisits d'accés, quantia i duració, on i quan poder tramitar-los, obligacions de les persones perceptores, compatibilitat amb treballs a temps parcial i terminis, així com una altra informació d'interés per a les persones que ho sol·liciten.