CCOO del Hábitat | 26 abril 2024.

A Plantilla de URBASER Santiago Manifestase anunciando Folga a partir do luns día 18 de xullo

A pesar de que Urbaser reuneuse varias veces co Comité para intentar buscar un acordó, os movementos seguen sendo insuficientes e distantes pra chegar acordos

18/07/2022.

A plantilla de Urbaser Santiago do servizo da Limpeza e Recollida Viaria celebrou unha concurrida manifestación polas ruas de Santiago, rematando na praza do Obradoiro para seguir denunciando a posición de Urbaser e o Própio Concello no seno das negociación do novo Convenio donde hai un interés real por mermar o poder adquisitivo e os salarios da totalidade da Plantilla facendo alusión e poñendo como principal obstáculo a indigente clausula de revisión de prezos pactada entre o Concello e Urbaser durate a vixencia da licitación (10 anos + 5 de posible prórroga), na que teñen por obxetivo a precarización das condicións laborais dos traballadores e traballadoras do servizo da recollida e limpeza viaria de Santiago de Compostela.

Así mesmo, O Comité recibeu a comunicación da resolución dos Servizos Minimos do Concello de Santiago a cumplir durante a Folga, e dende ambas Centrais Sindicais (CCOO e CIG) xa deron traslado dos mesmos os respectivos servizos xurídicos para solicitar medidas cautelares e a impugnación dos mesmos, dado que nunha primeira análise consideran abusivos moitos dos servizos determinados O vindeiro luns día 18 de xullo, a partir das 00:00 horas, comenzará a FOLGA INDEFINIDA no Servizo de Limpeza e Limpeza e Recollida viaria en Santiago.