CCOO del Hábitat | 26 abril 2024.

II Consell de CCOO de l’Hàbitat del País Valencià

Els membres del consell s'han reunit avui de manera presencial i telemàtica

06/04/2022.
    II Consell de CCOO de l’Hàbitat del País Valencià

Avui dia 06 d'abril ha tingut lloc la celebració del Consell de CCOO l'Hàbitat del País Valencià on el secretari general, Josep Albors, ha pres la paraula per fer un breu repàs a la conjuntura política actual puntualitzant que la inflació general i l'augment dels costos d'energia ens porten a un empobriment en el poder adquisitiu dels treballadors i les treballadores en general.

També ha comentat que, a la comparativa Confederal del País Valencià, CCOO l’Hàbitat del País Valencià és la federació que més creix en matèria electoral. “Hi ha una bona feina global de cadascun dels SSII, i això confirma una majoria important de la nostra federació i del nostre sindicat CCOO a la realitat federativa ia cadascun dels nostres sectors.

Hem de mentalitzar-nos que l'afiliació i el seu increment necessari és una urgència i un treball permanent”, emfatitza Albors.

Durant el consell s'ha informat sobre les feines realitzades en comunicació, igualtat, política social, negociació col·lectiva i acció sindical, salut laboral i formació.

A més, s'ha presentat el pressupost aquest any i s'ha aprovat per majoria.

Josep Albors ha volgut agrair la feina de tot l'actiu sindical de la federació que dia a dia treballa per aportar solucions als problemes dels companys i companyes, i també posar en valor la feina de les delegades i els delegats als centres de treball .

“No oblidem que som, per esforç de tots i totes, el primer sindicat en aquest país i el primer sindicat als nostres sectors, i amb això hem contribuït i seguirem contribuint que les Comissions Obreres segueixin fent història” ha finalitzat Albors.