CCOO del Hábitat | 19 abril 2024.

Accident laboral mortal d'un vigilant de seguretat a Catalunya

Des de CCOO de l’hàbitat de Catalunya lamentem profundament l’accident laboral mortal d’un vigilant de seguretat de Prosegur ahir a la matinada a Sabadell

23/02/2022.
    Accident laboral mortal Catalunya

Aquest dimarts 22 de febrer a les 05.00 hores de la matinada moria, després d'un intent de robatori, un vigilant de seguretat de l'empresa Prosegur que treballava al Media Markt de Via Sabadell.

Des de CCOO de l’hàbitat de Catalunya es lamenta profundament la mort d’aquest treballador i volem transmetre el nostre més sincer condol a la família i companyes i companys de la víctima.

A través de la representació sindical de CCOO de l’hàbitat de Catalunya a l’empresa, s’han iniciat els mecanismes per esbrinar les causes de l’accident, exigint a l’Administració la màxima celeritat en actuar davant aquest lamentable succés. Així mateix, es reclama a la direcció de l'empresa que extremin les mesures de seguretat i revisin tots els protocols, per evitar que es produeixin nous accidents.