CCOO del Hábitat | 18 abril 2024.

Desconvocada la vaga indefinida a FCC Salt, després de 22 dies

CCOO de l'Hàbitat de Catalunya informa que aquesta matinada s'ha aconseguit un acord que permet desconvocar la vaga indefinida a l'empresa FCC Medi Ambient S.A. a la concessió de la ciutat de Salt, iniciada el 25 de desembre de 2021

15/01/2022.
    Desconvocada la vaga indefinida a FCC Salt, després de 22 dies

En primer lloc s'agraeix la comprensió i el suport rebut per part dels habitants de Salt. També demanem disculpes per les molèsties causades a la ciutadania fruit de la vaga.

Molt malgrat la plantilla no va quedar més opció, ia petició de la majoria de la mateixa, en assemblea de treballadors i treballadores van encomanar a la Representació Legal dels Treballadors (RLT) la convocatòria de vaga al servei de FCC M.A. de Salt davant la manca de conveni col·lectiu, problemes en matèria de seguretat i salut i en termes de contractació, a més de la manca de resposta per part de l'empresa.

D'altra banda s'han produït obstacles durant el desenvolupament de la vaga on s'han tingut actituds molt greus per la part empresarial, que han dificultat molt la negociació i poder assolir un acord.

Des de CCOO de l'Hàbitat de Catalunya informem que aquesta matinada s'ha aconseguit un principi d'acord, ratificat aquest matí per la plantilla de FCC M.A. Salt, en què es desconvoca amb efecte immediat a dia d'avui la vaga indefinida.

Es reiteren les disculpes més sinceres a la ciutadania de Salt per les molèsties causades com a conseqüència de la vaga realitzada des del 25 de desembre, i agraïm novament la seva paciència i comprensió.