CCOO del Hábitat | 28 marzo 2024.

Es desconvoca la vaga del servei de neteja de Cespa a Barcelona

Després d'assolir un acord en el procés de mediació, la vaga del servei de neteja de Cespa de la ciutat de Barcelona els dies 5, 6 i 7 de gener de 2022, als districtes 3, 4 i 5 de la ciutat, ha estat desconvocada

05/01/2022.
    Es desconvoca la vaga del servei de neteja de Cespa a Barcelona

La secció sindical de CCOO de l'Hàbitat de Catalunya, promotora de la vaga a la ciutat de Barcelona per als serveis de neteja dels districtes 3, 4, 5 de la ciutat, ha aconseguit un acord de negociació, en el procés de mediació amb el departament de treball i empresa en el marc de la vaga convocada.

Arran d'aquest acord i per un acte de responsabilitat cap a la ciutadania, el comitè de vaga ha decidit desconvocar la vaga.

Fruit de la mediació, s'ha assolit el compromís per abordar amb l'empresa aquells temes que han originat la convocatòria de la vaga, i fer-ho de manera immediata, ja que aquesta era una de les causes de la vaga mateixa, a més de la manca d'acció i resposta per part de lempresa.

Aquest acord ha de servir per poder negociar les categories professionals i la regularització de llocs de treball, la conciliació familiar de la plantilla, la implantació del pla digualtat, les condicions de treball i la negociació dels ipc's endarrerits des del 2019 en endavant.

Esperem que les negociacions siguin positives i fructuoses per a la plantilla i no calgui recórrer a més episodis de mobilitzacions i denúncies.