CCOO del Hábitat | 26 abril 2024.

Es signa el Conveni Autonòmic de Serradora i Envasos de la Comunitat Valenciana

CCOO de l'hàbitat de País Valencià signa aquest conveni que tindrà vigència fins a l'any 2022

29/09/2021.
    Es signa el Conveni Autonòmic de Serradora i Envasos de la Comunitat Valenciana

Després d'una llarga negociació el 27 de setembre es van reunir, per la part empresarial ASYFE i per la part social, com a sindicat majoritari en el sector, CCOO de l'hàbitat de País Valencià, per a la signatura de l'Conveni Col·lectiu de Serrerías i Envasos de la Comunitat Valenciana.

El mateix estava sense efecte des de l'any 2013 i gràcies a l'obstinació de CCOO de l'hàbitat de País Valencià els treballadors i les treballadores d'aquest sector ja disposen d'un conveni vigent, el que comporta que l'equiparació de salaris en aquest sector i en tot el País València ja sigui efectiva, significant per als treballadors i treballadores de Castelló una pujada d'entorn a un 12% i que afectarà més de 500 treballadors i treballadores.

S'ha signat per a 2 anys amb els següents increments salarials:

Últim trimestre de 2021 un 2% més una paga addicional de 200 euros i un 1,5% per al 2022.

Des de CCOO de l'hàbitat de País Valencià es valora positivament l'acord assolit entre les parts i s'agraeix la confiança que han dipositat en CCOO de l'hàbitat de País Valencià dels treballadors i treballadores de el sector durant tot el procés que ha durat la negociació col·lectiva.