CCOO del Hábitat | 27 abril 2024.

Mor un treballador de el sector de Recollida de Residus en un fatal accident de treball a Terrassa

Des de CCOO de l'Hàbitat de Catalunya s'exigeix a l'administració que depuri responsabilitats i es demana a l'empresa que revisi els protocols i extremi les mesures de seguretat

28/06/2021.

CCOO de l'Hàbitat de Catalunya lamentem profundament la mort d'un treballador aquest dissabte de l'empresa municipal de Terrassa de recollida de residus i neteja Eco-equip.

L'accident s'ha produït a les 18.30 hores, quan el treballador, de 36 anys i veí de Terrassa, conduïa un carretó elevador en les instal·lacions de Can Barba, quan, per motius que encara es desconeixen, el treballador ha quedat atrapat, causant-li lesions mortals .

Des de CCOO de l'Hàbitat de Catalunya, volem transmetre les nostres sinceres condolences a la família i companys de la víctima.

CCOO de l'Hàbitat de Catalunya, a través del comitè d'empresa, ha posat en marxa els mecanismes per conèixer les causes de l'accident, i exigeix ​​a l'administració que actuï com més aviat millor davant aquest lamentable succés, per depurar les possibles responsabilitats de l'accident . Així mateix, fem una crida a la direcció de l'empresa perquè prengui mesures de seguretat extremes i revisi tots els protocols, per evitar més accidents.