CCOO del Hábitat | 29 marzo 2024.

Treballem amb la Delegació de Govern per a les Treballadores de la Llar

CCOO de l'Hàbitat del País Valencià participa en el Grup de Treball que ha constituït la Delegació de Govern per a visibilitzar i reforçar el sector de les treballadores de la llar

13/01/2023.
    Treballem amb la Delegació de Govern per a les Treballadores de la Llar

La Delegació de Govern ha convocat a CCOO de l'Hàbitat del País Valencià, entre altres organitzacions, per a constituir un Grup de Treball per a la millora de les condicions de les Treballadores de la Llar.

La reunió es va dur a terme l'11 de gener a València amb la presència per part de la Delegació de Govern d'Ángela Escribano, Amparo Maiquez i Joan Lluis Aguado Codes, cap d'Oficina d'Estrangers, també partició Pilar Fuentes, directora territorial de la Inspecció de Treball i Seguretat Social a la Comunitat Valenciana.

Per la part sindical va assistir Isabel Barrajón de la Confederació de CCOO de País Valencià, i en representació de CCOO de l'Hàbitat del País Valenciá, Mirna Acosta, a més d'una representant d'un altre sindicat.

El grup de treball s'ha centrat en dissenyar les línies a seguir i establir diferents estratègies per a donar a conéixer les novetats que inclou l'RDL 16/2022 per al sector.

Des de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià es valora aquest espai per a continuar avançant i visibilitzant un sector que a poc a poc va eixint de la discriminació, però que cal aflorar de l'economia submergida, i per a això instem les treballadores de la llar a acudir als locals de CCOO per a informar-se sobre els seus drets i que l'estipulat en la Llei es faça realitat.