CCOO del Hábitat | 16 abril 2024.

Assemblea de delegats i delegades del Sector de Fusta

CCOO de l'Hàbitat del País Valencià convoca assemblea de delegats i delegades per debatre i informar sobre la negociació col•lectiva del sector

29/03/2022.
    Assemblea de delegats i delegades del Sector de Fusta

Divendres passat 25 de març, es va celebrar en format mixt, tant presencial al saló d'actes de CCOO a València com telemàtic per la plataforma zoom, l'assemblea de delegats i delegades del sector de la Fusta convocada per CCOO de l'Hàbitat del País Valencià per informar dels avenços de la Comissió Negociadora del Conveni Col·lectiu.

La taula va estar composta per Josep Albors Ferrandis secretari general de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià, Josep Manuel Pérez, Miquel Àngel Mira, Remei Lluch, Joan Carles Escribano i van assistir presencialment els delegats i delegades de les zones més properes a la ciutat de València i per videoconferència des dels diferents locals de CCOO a tot el País Valencià.

El Conveni Col·lectiu de Fusta, Fusteria, Mobles i Afins és Autonòmic, el seu àmbit d'aplicació inclou les tres províncies Alacant, Castelló i València, que per la seua importància i impacte en el teixit productiu del País Valencià és fonamental per a CCOO.