CCOO del Hábitat | 29 marzo 2024.

Vaga de neteja a Castelló

El sector de la neteja de Castelló comença la seva vaga reclamant un conveni just exclamant “La nostra neteja és la de tots!”

22/11/2021.
    Vaga de neteja a Castelló

Avui ha començat la vaga del sector de la Neteja d'Edificis i Locals a la província de Castelló per reivindicar millores en les condicions de treball i mostrar el rebuig més absolut a la proposta patronal que pretén eliminar drets adquirits.

Aquest primer dia de vaga, en què les treballadores exclamaven “la nostra neteja és la de tots!, després de pancartes reivindicatives per un conveni digne i un salari decent, ha tingut un seguiment del 100% als principals centres públics, Hospitals, Col·legis , Instituts, residències ia la universitat, tenint un seguiment global d'un 80% a tot el sector.

CCOO de l'Hàbitat del País Valencià exigeix ​​per a aquest sector, qualificat com a essencial, menor temporalitat, que redundaria en una millor planificació i reduiria la sobrecàrrega de treball, qualificació professional, millores de drets i salaris dignes que permetin suprimir la incertesa de les plantilles, majoritàriament compostes per dones, eliminant la precarització del sector.