CCOO del Hábitat | 26 abril 2024.

24 anys revalidant la majoria sindical en Acciona de Torrevella

CCOO de l'Hàbitat de País Valencià ha obtingut excel•lents resultats en les eleccions sindicals en el sector de sanejament urbà, on ha aconseguit 10 delegats dels 13 representants de l'comitè d'empresa

01/06/2021.
    24 anys revalidant la majoria sindical en Acciona de Torrevella

En les eleccions sindicals a l'empresa de Sanejament Urbà, Acciona Serveis Urbans de Torrevella, realitzades en el dia d'ahir, CCOO de l'Hàbitat de País Valencià renova la seva majoria absoluta un cop més, amb un resultat de 10 delegats per a CCOO enfront dels 3 que ha obtingut l'altra candidatura sindical. Un bon treball de la Secció Sindical de CCOO de l'Hàbitat de País Valencià durant aquests últims anys que afrontarà novament la responsabilitat d'ostentar la majoria absoluta al Comitè d'Empresa.

Des de CCOO de l'Hàbitat de País Valencià s'agraeix la massiva participació de treballadors i treballadores, ja que d'un total de 247 persones censades per aquestes eleccions han anat a votar 220, de les quals 169 han dipositat la seva confiança votant la candidatura de CCOO. Gràcies a tots i totes pel suport rebut.